
Søknadsfrist: Snarest
LIEBHERR-NORGE ASS søker servicemarkedssjef- Norge
Er DU vår nye servicemarkedssjef- Norge?
Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.
Ansvarsområder:
- Etterleve Liebherr sin visjon – "Vi er ikke fornøyd før kunden er fornøyd"
- Sørge for motiverte og fornøyde medarbeidere
- Oppnå salgsmål og vekst i servicemarkedet samtidig med effektiv drift
- Lede og utvikle våre serviceavdelinger og serviceadministrasjon
- Sørge for sømløst samarbeid på tvers av alle avdelinger
- Videreutvikle produkter og tjenester mot markedet
Personlig Egenskaper:
- God kundeforståelse - sette seg inn i og forstå kundens behov
- God på å skape gode resultater gjennom andre
- God på og utnytte en sterk merkevare og godt omdømme
- God på å skape langsiktige relasjoner gjennom å være løsningsorientert og innovativ
- Operativ og inspirerende person som får energi av mennesker.
Kvalifikasjoner:
- Engelsk og Norsk skriftlig og muntlig
- Gode presentasjonsevner
- God bedriftsøkonomisk forståelse
- Forutsetter gode kunnskaper i officepakken
- Dokumenterbare gode resultater fra tilsvarende stillinger
Familieselskapet Liebherr er opptatt av at det er vi ansatte som er den viktigste ressursen i denne bedriften. I Norge er vi i sterk vekst, noe som gir gode muligheter for personlig utvikling gjennom høyt fokus på kompetanseheving. Vi er en del av en internasjonal bedrift med mange muligheter, både nasjonalt og internasjonalt.
Vårt motto: ”Vi er først fornøyde når våre kunder er fornøyde!”
Er du klar for å sørge for at våre kunder får en enklere hverdag?
Da vil vi gjerne høre fra deg.