Søknadsfrist: 22.10.2021
Kiesel Norge AS søker teknisk support/serviceplanlegger
Er du god på teknisk support og serviceplanlegging? Vi har ledig stilling på Langhus!
Denne artikkelen ble publisert for over 2 år siden.
Som et resultat av god vekst og utvikling skal vi styrke bemanningen på ettermarked. Du blir da med i et team på to personer som håndterer kundemottak, ressursplanlegging og teknisk støtte og support. I hovedsak vil du være kontakt rettet mot maskinene for gjenvinning. Les mer om produktene på www.kiesel.no
Hos oss vil du bli en del av en engasjert gjeng, et team med mye kompetanse og erfaring. Vi er veldig opptatt av å ha et godt og inkluderende miljø, både faglig og sosialt.
Hovedoppgavene i stillingen:
- 1.linje support/kundekontakt på telefon og mail
- Teknisk støtte og support
- Planlegge for service, og støtte til mekanikerne
- Leverandørkontakt
Ønsket bakgrunn og kompetanse:
- Administrativ erfaring og gode IT kunnskaper
- Utdannelse/bakgrunn som mekaniker. Servicetekniker eller relevant praktisk kompetanse fra landbruk/anlegg/tunge kjøretøy eller industri
- Med stadig flere elektriske industrimaskiner i markedet er det en fordel med erfaring fra dette.
Som menneske er det viktig for oss at du er positiv, løsningsorientert, imøtekommende og har god serviceinnstilling. At du evner å raskt tilegne deg ny kunnskap, er nysgjerrig og liker utfordringer.
Stillingen krever også at du kan jobbe målrettet og strukturert, og at du er velorganisert og pliktoppfyllende.
Du trives med travle dager, og er opptatt av å gjøre både kunder og kollegaer happy!Høres dette ut som en jobb du vil trives med – da hører vi gjerne fra deg så snart som mulig!
Klikk her for å søke: https://temp-team.recman.no/job.php?job_id=232642&path=finn&apply_only